lördag 3 september 2011

gomorron ..

nu är jag här igen. .....inte lika tidigt på morgon som jag brukar ,jag har vakant o somnat om ett antal ggr på morgon o vaknade sista gången 09.15 då tyckte jag det var dax att kliva upp.
jag har klivit upp ,gjort mig klar för dagen ,startat tvättmaskinen kokat en kopp kaffe o brett två skorpor med smör o ost o nu satt mig ner här.
idag har jag såå ont ....inte det bästa att sova för länge det blir bara mer ont känner jag....huvvva......
roger o pojkarna sover i sovstugan o jag får egen tid på morgon =)....bra för jag behöver det när jag har så ont som idag.....
i går kväll kom roger hem vid kl 21 sen ett tag därefter åkte oscar o roger upp till sovstugan. jag bäddade ner mig relativt tidigt strax före 22.30 , läste en stund innan jag stängde mina två blå.
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag tar dagen som den kommer .....ha det så bra

Inga kommentarer: