fredag 9 september 2011

äntligen fredag

och det är tidig morgon klev upp 05.15. jag har värk idag som vanligt. men nu är det bara ett arbetträningsspass kvar för denna vecka ...skönt. nästa vecka är det arbetsträning på annat jobb o annan ort....gruvensamt.
men nu är det fredag o helgen står för dörren =).....
i går var en riktig slöar o slappar dag ,uträttade inte mycket. tillbringade hela kvällen hemma ,hade främmande en stund ,såg tv en stund innan jag bäddade ner mig för att läsa en stund innan jag stängde mina två blå. somnade iaf före kl 23......känner mig aningen trött men efter morgonkaffet blir jag väl lite piggare förhoppningsvis. =)
dagens väder 12 grader varmt o mulet men än så länge uppehåll ,vilken tur att nattens ösregn är borta. hoppas det får vara finväder i helgen.  ha en bra dag /tingeling

Inga kommentarer: