fredag 23 september 2011

Mätt i magen

Ja nu har jag ätit en ordentlig lunch , hör å häpna :) det var evigheter sen jag åt vanlig mat till lunch, i regel blir det en macka o kaffe. En god lunch potatis o kalops o grönsaker , nu har jag ätit det jag behöver den här dagen. Sååå j-kla less på detta pissväder. Om det hade varit uppehåll hade jag sprungit runt på storheden o shoppat en timme men istället för det så väntar jag i fikarummet till kl 14 då Roger slutar. Då han slutat svänger vi nog förbi o handlar hem mat inför helgen då slipp jag springa på affärn på byn. Jag lääääängtar hem o slappa , vila min värkande kropp. Har förbaskat ont i nacken idag :( än verkar inte nätet va helt fungerande , det går liksom lite segt. Kvällen kommer jag med stor sannolikhet att tillbringa hemma i tv soffan om inget kuligt händer:) jag hoppas på en stor fet vinst på kenot ikväll , det skulle sitta fint :)

Inga kommentarer: