torsdag 22 september 2011

inte alls...

...sådär jättenice att dra i väg på cykel nu när regnet öser ner , men i nögges jära he. men först dricka mitt morgonkaffe o vänta en liten stund så kanske det avtagit med regnandet en aning.
det är torsdag idag o jag har några ärrenden att uträtta denna dag när jag är ledig. i går efter att jag arbetstränat så åkte jag ut till stan o sprang i affärer en stund innan jag styrde mina fotsteg ner till busstation. det blev lite shopping oscar fick nya strumpor o jag fyndade ett par leggings i bomull ,med skinndetaljer på benen , en bas top i lila o en naturvit kofta =). hoppade på bussen kl 14 som tog mig hem på byn , skönt att komma hem efter en hel dag på språng.
i går kväll onsdag så var jag bara hemma kollade tv (bonde söker fru) o slappade ,en lugn o skön kväll.
de andra var i garaget o nu på morgon kom oscar hem för att förbereda sig för skoldagen. anton har jag väckt o förhoppningsvis hoppade han på bussen o drog till skolan. roger är på jobbet.
om det ändå kunde sluta regna ...........nu ska jag sluta surra /tingeling

Inga kommentarer: