torsdag 22 september 2011

massage, mim o middag

....eftremiddagen har sprungit iväg. efter att ha vilat hemma en stund så var det dax att hoppa upp på cykeln för att fara o få massage. därefter svängde jag förbi mim för att kolla in vad dem fått o huvva det var en hel del fint ,mycket VILL HA kläder. =) ,som vanligt ungefär =).....i mina tankar fanns ett par strumpbyxor men inte räckte det med strumpisar nähäpp köpte en lång top/tunika o en lång kofta oxå. slutsumman blev 509 kr......och en nöjd o glad tjej for hem för att ta en dusch ,klä på mig mina nya kläder o sen ställa sig vid spisen för att laga dagens middag : potatismos ,fiskpinnar o hollandiesås. efter middagen så har jag mest bara slöat ,måste vila min värkande kropp o har pratat i telefon med en god vän =) ,alltid lika kul att höra av dig.
dagens nya outfit =)
regnet det öser fortfarande ner ,när ska det sluta regna?.......jag sitter här o väntar på kenodragningen o hoppas på en stor vinst =)......hej så länge /tingeling

Inga kommentarer: