tisdag 27 september 2011

eftermiddag o kväll

...har jag tillbringat hemma. oscar hjälpte mig att dammsuga golven ,tur jag har hjäpsamma pojkar emellanåt =). till middag lagade jag idag :köttbullar i krämig sås o kokt potatis ,det var gott o till efterrätt bakade jag en hallonpaj oxå den var god. =)
pojkarna var hemma en stund för att käka sen drog dem i väg ut o när roger kom hem så kom dem hem för att sen åka iväg tillsammans ,kvar hemma var jag. sen kom dem hem igen en stund för att sen åka upp till garaget o där i sovstugan kommer dem att sova i natt. jag har en lugn o skön hemmakväll.
klockan är än inte så mycket så jag tittar väl på tv en stund till innan jag bäddar ner mig med min bok.
funderar på om jag ska koka en kopp te o göra nån macka. jag får se om jag orkar.
kvällens keno gav tyvärr ingen vinst =(.........
ha det bäst o sov så gott /tingeling
kokt potatis o köttbullar i krämig sås

dagens efterrätt : hallonpaj

Inga kommentarer: