torsdag 1 september 2011

en te kopp

..och mackor uppätna och när tv4 nyheterna är klart då tror jag banne mig kryper ner under täcket o läser min bok......då har denna dag oxå blivit kväll ,tänka sig jag får alla dagar att gå.....=)....jag ahr inte gjort så mycket vettigt idag hoppas jag känner mig piggare i morgon så att jag kan orka göra lite nytta ,känns onödigt att bara få dagarna att gå utan att ha uträttat nåt =(...livet ska inte kastas bort ju.....vill leva o göra det bästa av alla dagar i livet ,få ett innehållsrikt o roligt liv ,men hur bär jag mig åt för att alla dagar ska bli de bästa dagarna i mitt liv egentligen?......svår fråga att ge ett bra svar på........nu ska jag fortsätta se nyheterna o sluta surra så jag avslutar mitt inlägg med att säga de korta orden sov gott......

Inga kommentarer: