måndag 25 februari 2013

vecka 9

gomorron ny vecka o ny dag o här är jag. =).....uppstigen ,men inte pigg. trött tänk om jag hade fått sova ett par timmar till....
gårkvällen bjöd på en GLAD  överraskning =)...en god vän hörde av sig =) KUL att träffas =).....KRAM till dig. hör av dig när helst du vill =)
bäddade ner mig runt 00.30 det tog ändå ett bra tag tills jag somnade. anton kom hem nångång efter 00.30 , han är garanterat jätte trött idag då han ska jobba.
oscar har sportlov i veckan han sover och de andra är på jobbet. lugnt o tyst sitter jag här med datorn i knät o kaffekoppen bredvid mig.
när jag druckit kaffe o slappat en stund så ska jag ställa mig i duschen o göra mig klar för en arbetsdag.
vad den här dagen har att erbjuda vet jag inte men som alltid hoppas jag att nåt kuligt händer....=)....
kommentarerna lyser med sin frånvaro .....
ha en fin dag så är jag tillbaka sen igen.....pözz

Inga kommentarer: