fredag 22 februari 2013

denna dag /eftermiddag o kväll

sprang i väg ner på jobbet strax efter kl 13. full fart hela dagen. mycket folk i rörelse. jag har packat ordrar ,skrivit ut fakturor skickat paket ,mailat och jobbat i butiken. =)....en kulig dag. min arbetsdag var slut och jag gick hem med ömma fötter efter allt spring idag ....
skönt att va ledig lite nu ,den här kvällen o hela lördag =)....
har tagit en dusch o bytit om nu slappar jag lite o ser tv o har surrat lite i telefon =)....jag är RASTLÖS......undrar vad jag ska hitta på ?....=)
jag har shoppat lite på jobbet idag =) , jag är hopplös men inget att göra nåt åt =)....
undrar om jag vunnit nå på kenot ,ska kolla sen.
ja just det min tradera auktion har avslutats undrar om jag fick nåt bud. herrejisses vad jag undrar mycket....=).....ja jag funderar en hel del det ska erkännas.....=).....
lite shopping på jobbet idag =) ,coola ljuslyktor

en vispskål i trendiga "våriga" färgen
nu blir det att se tv....hej så länge....

Inga kommentarer: