söndag 17 februari 2013

tvkväll o spårlöst

söndagens tvkväll är snart slut. jag har sett kvällens avsnitt av spårlöst (ett favoritprogram). ikväll var dem i chile och daniel letade efter sin mamma och till slut kunde dem hitta henne ,alltid kul att se då dem hittar personer , jag som är så" blödig" ska inte se såna program för jag kan inte hindra mina tårar från att trilla , men det är snabbt övergående iaf =)....
nåja nu har jag bytt till tv4 och nu visar dem vdret ,några minusgrader blir det men det är ju vinter så det är inte alls konstigt.
i morgon är det jobb 10-14 sen har jag ett möte på banken kl 14 ,en garanterad fullspäckad dag.....
kvällens keno gav ingen vinst hur mycket jag än önskar mig en spelvinst så blir det aldrig någon....hmm...hur var det egentligen med ordspråket som säger har du tur i kärlek så har du otur i spel och vice versa ,men det kan ju inte stämma för jag har inte nån tur i nått av vare sig kärlek eller spel.
nåja snart är det nog läggdax föregående natt fick jag inte så mycket sömn hoppas få sova mer i natt ,drömmer sött det gör jag alltid =).....
lämna gärna kommentarer o ge mig ett leende //sov gott kramiz

Inga kommentarer: