torsdag 21 februari 2013

lite av varje

strax före kl 16 började jag med middagen sen har jag gjort diverse "måsten" ,men jag har också slappat lite. pratat i telefon med en god vän ,vilket jag uppskattar =) , tack för dina samtal vännen =)....sköt om dig. jag har sett lite tv ,varit bort en sväng , så det har varit lite av varje denna kväll......
nu har jag varit ensam ett tag ,tvn surrar och jag funderar om jag ska ta en prommis eller bara slöa resten av kvällen ,ja jag får se vad jag bestämmer mig för att göra....
i morgon fredag , jobbar jag på eftermiddag 14-18 men jag kommer vara på språng redan  under förmiddagen ,så jag kliver upp som vanligt och sen blir det full fart ....=)....kul kul ......
hmm... vad ska jag nu surra om ...hmm.....det blir nog inte så mycket vettigt skrivet så jag kanske skulle ta o avsluta mitt inlägg så jag säger hej hej



dagens middag: mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås

Inga kommentarer: