onsdag 13 februari 2013

ledig o lite av varje

ledig och vad har jag gjort?...hmm...några diverse sysslor hemma ,pratat i telefon ,slappat och när jag blev less på det så gick jag ut på byn för att fördriva lite tid......
åter hemma och nu står en gryta i ugnen och när jag tar ut den ur ugnen så är risgrynsgröten klar , nå mer avancerat blir det inte till middag. det får sannerligen duga att äta.
köpte några nya nagellack i måndags och nu har jag provat ett av dem så  nu har jag färgiga naglar. =).
vad mer jag ska göra den här dagen ,nja....jag får se vad som händer annars blir jag tvungen att hitta på nåt för jag känner mig alltför rastlös redan och har bara varit hemma en kort stund ,hur ska detta sluta ? =)......tror jag vilar en stund kanske ser tv .....hej så länge

Inga kommentarer: