torsdag 14 februari 2013

alla hjärtans dag

gomorron ja det är redan torsdag veckorna går ganska fort , det är bra för jag vill ha vår och sommar snarast =).....
var trött så jag bäddade ner mig hyffsat tidigt och somnade hyffsat fort. har sovit gott.
vaknade av väckarn 06.30 klev upp några minuter senare. har plockat lite medan jag tjatat på oscar att vakna och kokat en kopp kaffe.
nu är oscar uppstigen och jag har satt mig här i soffan med datorn i knät och kaffekoppen bredvid mig på bordet.
idag är det varmt ute -3 visar mätarn nu ,inte alls kallt.
jobbar 10-14 idag. jag har än inte hittat på vad jag ska göra efter arbetsdagens slut får grubbla på det under dagen.
glömde rätta lottot i går kväll ,det måste jag ju göra för tänk om jag vunnit =).....
idag är det alla hjärtans dag och det är meningen att man ska va extra snäll med de runt omkring ,nära och kära. nu ska jag läsa mitt horoskop och dricka mitt kaffe....hej så länge

Inga kommentarer: