onsdag 20 februari 2013

dansmuskeln är i rörelse o sångfågeln är här

sitter här men kan inte va still har musik i lurarna och jag kan bara inte va still det rycker i kroppen och jag sjunger högt ...=)....hmm... undrar om nån hör mig  då tror dem att det är nån  som inte är frisk eller så undrar dem vad det är för sångfågel =) och då är det bara lilla tokiga tingeling som hörs =)....kan inte hjälpa att dansmuskeln börjar röra sig med musiken......=)....
oscar har kommit hem ,men han är van att jag dansar o sjunger till musik...=)...
jag måste rätta mina spel och se om jag vunnit nåt ,TÄNK OM......vilken lycka om det blivit en stor vinst.
tog en prommis ut på byn medan jag promenerade så  ringde en god vän. jag gick hem o ringde tillbaka och det blev surr lääänge och alltid massor har vi  att prata om. du är guld värd vännen=)
 det är rejält kallt ute nu, så kvällen kommer jag nog att tillbringa inomhus med musik i lurarna o bara slappa o ladda batterierna för jobb i morgon. =).....
nu ska jag sjunga vidare....hej så länge.....


.

Inga kommentarer: