tisdag 19 februari 2013

tisdag ,gomorron

gomorron vaknade 05.40 och kunde inte somna om.....klev upp strax före 06.00 ingen ide' att ligga kvar under täcket.....bäddade ner mig strax före 23 i går kväll ,lyssande på musik en stund i mina lurar innan jag kunde somna ,har sovit hyffsat bra o drömt såklart.=)
har kokat mig kaffe och placerat mig här ,skriver ner några rader. några minusgrader ute ,närmare bestämt -7.här är det tyst pojkarna sover ännu strax efter 07.00 ska dem väckas båda två. wish me luck =)......
TACK för din kommentar vännen min kul att få ,ja tänk att ha en hel hög med kids =)....full fart hela dagarna men säkert kul =).....ja inte är det speciellt kul att bara hänga framför tvn men då det inte finns annat att göra så är det ju ett bra tidsfördriv man får bara passa sig så man inte växer fast i soffan om man ser för mycket tv =).....kanske dax att skaffa sig ett liv =)....hoppas du sovit gott o drömt sött som jag =) hör av dig när helst du vill.och lämna gärna fler kommentarer.=)
idag är det jobb för min del 10-14 sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ,få se vad som händer....nu dricka kaffe och se lite nyheter innan jag börjar väckningen av pojkarna.
tala inte så att du glömmer att lyssna....nåt att tänka på =)....
hej så länge

Inga kommentarer: