söndag 17 februari 2013

kyligare morgon

gomorron nu är jag här med ett inlägg ,söndagmorgon och jag har sovit till för en stund  sen (08.45)...gaah...länge men jag måste ju få min sömn nån gång under dygnets timmar.
drog täcket över huvudet vid 23.30 det tog en stund innan jag somnade. blev väckt från mina drömmar två timmar senare av telefon..hmm...jag nås på telefon alla dygnets timmar så det gjorde inget. =)
det tog flera timmar innan jag kunde somna om ,precis när jag hade somnat om strax efter 04.00 ringde telefon igen ,anton ville ta sig in och sova hemma  och han hade ingen nyckel.
väckte roger han fick springa ner o öppna porten medan jag letade fram täcke ,kudde o la fram en madrass. det tog ytterligare nån timme innan jag till slut kunde somna om....men å vad jag drömt gott ändå , drömmer o tänker hela tiden ,varje sekund gör jag....=) om bara drömmar kunde slå , tänk vilken lycka =)....
nåja nu är jag är vid datorn och en kaffekopp bredvid mig ,är ledig idag....=)
TACK goaste vännen för din kommentar ,hoppas du sovit gott o drömt sött.hoppas höra av dig under dagen kram till dig.
nu blir det slappa se nyhetsmorgon o dricka kaffe innan jag hoppar in i duschen. här är det lugnt alla andra sover.
hej så länge


Inga kommentarer: