lördag 16 februari 2013

inte på topp

har nu i nån dag känt mig ,jag vet inte hur jag ska förklara ..hmm....det känns som nåt är galet med mig nåt i kroppen ,känner mig trött orkeslös ,ingen matlust och inget är roligt.
hmm...kanske skulle behöva göra en hälsoundersökning kanske behöver äta vitaminer så att orken och motivationen kommer tillbaka ja inte vet jag.....
eller kan det vara mitt liv jag behöver ändra på för att må bättre?
har varit ut en sväng för att få lite luft i lungorna och bli lite piggare och det blev jag men nu en stund senare är det ungefär likadant som innan jag tog en promenad.
jag har lämnat in några extra rader på kenot så nu håller jag tummarna för att jag får vinna MYYYCKET ikväll =).....
jag har precis försökt få i mig lite mat ,men några tuggor sen tog det stopp och jag får inte i mig mer....
de andra två är hemma men dem åker bort sen det har dem sagt och då blir jag ensam hemma ...hmm....nåja det ska väl gå bra det med , jag är ju van.....
å vad jag önskar mig........å vad jag drömmer om.......
hej så länge


5 små söta skålar fick följa med mig hem från jobbet idag =)

min nya vårfräscha väska finns att köpa på jobbet =)

dagens middag

Inga kommentarer: