fredag 22 februari 2013

it's FRIDAY

yeeey ....fredag idag ,gomorrron. =)......hade svårt att somna i går kväll efter några timmar somnade jag o har iaf sovit ett par timmar och det får jag vara nöjd med.
klev upp för en stund sen (06.45) och har kokat mig första kopp kaffet för dagen. jag ahr försökt väcka oscar men han vill inte vakna riktigt ännu. de andra är på jobbet.
det enda surr jag hör kommer från tvn , ganska så behagligt...=).....
innan jag börjar jobba idag ( kl 14) så har jag tänkt fara ut o ränna ,nåt måste jag ha att göra rastlös som jag är......=)....efter min arbetsdag så har jag helg ,ledig en dag =).....och vad som händer o sker i kväll det får jag se =).......
man måste våga chansa för att vinna =)
nu är det operation väckning av en trött tonåring...hej hopp

Inga kommentarer: