lördag 23 februari 2013

måste bara...

efter att ha varit hemma ensam flera timmar så kom dem till sist hem. jag har lagat mat ,stekt plättar. jag föreslog olika maträtter på vad vi skulle äta idag men det var inget som tilltalade dem  så jag tog eget beslut att steka plättar....jag kan säga att det blev inte populärt att komma hem till den middagen....hmm...vad säger man?....anton kom nyss hem och han sa: å mamma har du stekt goplättar får jag äta? den gullungen är för go ,tur att jag har honom. =).....
jag blir både arg , besviken o ledsen. varför ödsla tid o vara snäll när det inte uppskattas ?.....
har nu också rört i hop en kladdkaka som gräddas nu. tänkte det kunde va gott med lite fika till kvällen. till kladdkakan serveras vispgrädde o kaffe.
undrar om det duger då....nåja...dem får göra som dem vill....
puh......skönt att få  gnälla lite....nu biter jag i hop o låtsas att allt e helt okej......
hoppas ni får en fin kväll

Inga kommentarer: