tisdag 19 februari 2013

surrhumlan jag...

ja så var jag här igennnn....hmm....om jag ändå kunde dra ner på mitt surrande och iställer bli en lyssnare...måste börja tänka mer på att inte tala så att jag glömmer att lyssna.....men hur lätt är det när jag är en surrhumla med svart bälte när det gäller  att surra?....=)....
är sjukt uttråkad kanske därför jag känner mig "surrig" =)och inget direkt vettigt skriver jag heller.....
pojkarna har farit till skolorna kvar hemma är jag. oscar har fått fasligt ont i halsen ,nu börjar förkylningarna om det verkar inte bättre. hoppas att han är så pigg att han nu kan gå till skolan i veckan. nästa vecka är dem lediga och då kan han ligga till sängs o vila om så behövs.
kanske skulle ta mig en kopp kaffe och slappa i soffan framför tvn ,snart är det stor risk att jag fastnar här om jag inte gör något åt mitt liv juuuu......=).....ha en fin dag hejhej.....

Inga kommentarer: