måndag 18 februari 2013

jobb o bankmöte och sen...

sprang i väg ner på jobbet och minqa planer att sitta o jobba framför datorn ändrades. jag behövdes i butiken för att packa upp o märka en STOOOR kartong innehållande smycken och efter att vi hjälpt åt att märka så fortsatte vi packa upp kläder o porslin som kommit i andra kartonger...=) KUL. det har kommit sååå mycket nytt till butiken =).....
en fullspäckad dag och när klockan var nästintill 14 så var det dax för att springa in på banken för att göra diverse ärrenden ...hmm...blev inte klar på banken så det blir ett besök till senare under veckan förhoppningsvis.
runt 14.30 gick jag hem medan jag pratade med en god vän på telefon. =) alltid trevligt att höra din röst och få surra med dig ,det får mig att må bra =).....tack för att du finns i mitt liv vännen min. =)...
har varit så trött i eftermiddag lyckades ändå fixa middag som idag blev hemgjord klyftpotatis och stekt korv ,gott o enkelt. =)....
sen intog jag ryggläge i soffan. har blundat en liten stund men sen klev jag upp för att inte kan jag ju sova nu ,vill kunna sova i natt. i hopp om att bli aningen piggare så ställde jag mig i duschen för en stund sen.
min telefon ringde och jag o anton for ut en sväng förbi ett garage o surrade med en kompis, KUL att se dig o surra. =)....
nu har anton dumpat av mig hemma så då fortsätter jag väl med att skriva mitt inlägg. få se vad mer som händer ikväll =).....
om inget annat händer så blir det att se tv o slappa o ha tråkigt.....nu ska jag se om jag vunnit nå på kenot  hej så länge

Inga kommentarer: