torsdag 28 februari 2013

torsdag gomorron

vaknade vid 05.30 och det är tamejsjutton oooomöjligt att tro att  jag ska kunna somna om............
har sovit ,nja....sisådär.....sitter nu här med min kaffekopp o min dator.
här är det tyst o lugnt.
tack för kommentaren min vän , ojjjjj jag kanske måste förtydliga mitt senaste inlägg. mina funderingar handlar INTE om mitt liv ,funderingar över mitt liv har jag lämnat ,det som sker det sker.....jag lägger ner  tid på funderingar kring annat sånt som enkelt  går att lösa =)....
 bla fondsparande upptog mina funderingar i går o i natt...=)...ska jag sälja ,byta eller bara låta dem stå kvar som de är?.....jag vet om jag lyssnar på min "fondexpert" att man ska inte sälja när dem går neråt , men kan jag byta o vilken fond ska jag då byta till?...måste nog lyfta min telefon o slå en signal till min fondexpert snart. =).....
nåja idag jobbar jag 10-14 ...då blir det fullt ös o säkert en massa spring =) KUL.
nu är första kopp kaffe urdrucken snart dax för nummer 2 sen blir det en dusch o fräscha till mig inför arbetsdagen =).....
mitt horoskop säger mig en hel del bla att jag har turen med mig =)....och att jag behöver bli lite bortskämd =).....ja kanske ,varför inte. jag vet knappast hur det är att vara bortskämd ,kanske är det nåt som jag gillar att vara nångång i bland =).......
fortsätt lämna kommentarer  hej hej.....

Inga kommentarer: