måndag 25 februari 2013

tv o prommis

ikväll har det inte hänt sådär jättemycket ,lite av en "tråkkväll" som vanligt. har mest bara varit hemma sett tv ,lite av  familjen annorluda på tv4 . strax före kl 21 klädde jag mig för att ta en prommis ut för att posta i väg ett brev.
det blev en liten runda och halvtimmen senare var jag åter hemma. skönt väder men ganska halkigt o man får se upp var man går.
har tvättat håret o nu sitter jag här med datorn i knät. har ätit en macka o dricker en kopp kaffe.
här är det lugnt o tyst ,ingen pratar. anton har sovit i soffan mest hela kvällen ,roger leker med telefonen o oscar är i sitt rum.
känns som att det snart är dax att bädda ner sig för annat finns ju inte att göra.
i morgon ska jag upp tidigt som vanligt. tycker det är skönt med lugn o ro på morgon innan jag springer på jobbet. =). jobbar 10-14 i morgon.
hoppas du hunnit lära dig din nya telefon vännen min ,i alla fall lite. ring när helst du vill =).....
nu ska jag dricka kaffe o sen säger jag god natt sov gott o dröm sött för det har jag tänkt göra....kramiz

Inga kommentarer: