torsdag 28 februari 2013

undrar...

om jag snart ska bädda ner mig men hur ska jag kunna somna o sova gott när jag saknar nåt så värdefullt för mig?.....
nåja jag biter i hop o låtsas att allt är okej.....
tog en prommis ner till anton o har hjälpt till med att plocka o grejja. sen tog jag en prommis o nu är jag åter hemma. känner mig trött efter dagens fullspäckade schema så om jag har tur får jag sova ett par timmar.
i morgon jobbar jag 10-14 sen tar jag helg....yeeey vara ledig en hel helg ,det var längesen. för mig blir det att njuta o ladda batterierna för kommnade vecka som ser ut att även den bli fullspäckad. måste ändå se till att jag får nån stund för mig själv då jag kan koppla av annars blir det jobbigt.....
jag tar dagen som den kommer , i morgon är det fredag i alla fall...=).....
sov gott .....

Inga kommentarer: