tisdag 19 februari 2013

min dag

sprang i väg ner på jobbet en stund före hade tänkt hinna lämna diverse spel innan arbetsdagen startade men jag fastnade på jobbet. =)...vilken otur eller tur  för mig där var en föräljare =)..... det var mycket fint och bla jag hörde till de som beställde in nya kläder =)......KUL. otur om man tänker på att jag blev en aning fattigare och tur för att jag fick chansen att se allt det snygga som ska komma till butikerna.....
jag öppnade butiken idag och har tillbringat mina timmar där. sen innan jag gick hem så var jag o lämnade in diverse spel som jag hade ogjort.
väl hemma så blev det en dusch och nu sitter jag här ,trött borde vila lite....toppenfint väder ute i dag så jag borde inte sitta här inomhus och vara slö. men först blir det nog vila lite innan jag gör annat.
än så länge är jag ensam hemma ,lugnt o skönt inget surr kan lätt slumra o drömma mig bort en stund. =).....
idag tisdag och jag skulle vilja hitta på nåt kul att fördriva dagen med.....hmm...precis när jag skrivit att jag är ensam så stövlar en unge in här.....nåja ingen fara jag kan nog vila ändå......hej så länge

Inga kommentarer: