onsdag 27 februari 2013

ger järnet

...gomorron onsdag ,det har åtminstone varit lite kallt i natt ,hur många minusgrader det vet jag inte. dagen kommer förhoppningsvis bli fin vädermässigt.
de andra har åkt till jobbet o oscar sover ,jag är vaken som vanigt uppe tidigt.
jag sover ju aldrig ,känns då så i alla fall =)....ett par timmars sömn i natt. vaknade strax före 06.00 slumrade en stund men gav upp o klev upp 06.40......megamycket värkkkkkk.....men jag biter ihop o "ger järnet" ,fullt ös hela dagen......
jobbar 10-14 och sen har jag inget inplanerat ......
dricker kaffe o slappar lyssnar på tv nyheterna. vi har kommit till mitt i veckan och lottot för kvällen är inlämnat. =)....
det blir dricka kaffe o slö ett par minuter sen hoppar jag in i duschen o fräschar till mig inför arbetsdagen.....hej så länge

Inga kommentarer: