fredag 22 februari 2013

dagens händelser hittills

 En  helt oväntat jättemysig o skön morgonstund bättre start på den här dagen kunde jag inte fått =)...
vid 09.00 hörde oscar av sig elever från skolan skulle hjälpa till småbarnen bära skidutrustning till lomtjärn där pelletott loppet skulle startas.
drog på mig nå kläder o sprang ner dit för att få se barnen åka skidor ,KUL......=).....träffade där en god vän ,tack för sällskapet. =)....
sen när det var klart gick jag hem böt till torra skor ,slog en signal till en jobbarkompis och sprang i väg ner på jobbet =).....där  möttes jag av ett filminspelningsteam =).....filminspelning på byn är KUL ....tänka sig vad kul att det händer nåt på denna lilla by =).....
käkat lunch med en jobbarkompis och nu är jag hemma fram o tillbaka innan jag på en stund springer ner på jobbet för att jobba mina timmar i eftermiddag.
barnen ska åka skidtävling

laddar inför start

filminspelning på byn
dagen har varit kanon och mycket tack vare morgonen sköna stund då jag fick uppladdade batterier. =).......ha en fortsatt braig fredag......pözz

Inga kommentarer: