onsdag 20 februari 2013

kastar...

in ett inlägg innan jag ställer mig vid spisen igen. =).....ingen rast ingen ro denna dag =).....timmarna har praktiskt taget rusat iväg. på förmiddagen sprang jag i väg ner på byn och in på jobbet för att surra =)...där blev jag kvar en stund för det var upppackning av massor med smycken från baglady och ååå sååå myyycket snyggt =)...
telefonen ringde ,det var en god vän som hörde av sig =) ,KUL. medan jag pratade i telefon så gick jag hem fortsatte prata i telefon ett tag. hör gärna av dig fler gånger vännen. =)
när jag pratat klart så ställde jag mig vid spisen för att laga mat därefter hängde jag tvätt. när jag var klar med det så sprang jag ut på byn igen. =) lämnade in några rader keno för i kväll både på lotto o keno =)....sen handlade jag några saker o surrade med folk. =).....
innan jag gick hem så var jag åter in på jobbet och fortsatte surra o handla ...=) jag är HOPPLÖS jag vet men det går inte göra så mycket åt det ,jag är som jag är.....=)......
åter hemma var jag för ett tag sen och snart ska jag ställa mig vid spisen igen. som sagt.....
lämna gärna kommentarer om ni kikar in hos mig.... hej så länge

Inga kommentarer: