torsdag 21 februari 2013

efter en

...arbetsdag som varade drygt 4 timmar så är jag nu här. öppnade butiken ett tag senare kom en säljare hon visade kläder och bla jag var med och tyckte till om kläderna som hon hade med sig alltid kul att få vara med och tycka till. =)....en del fiint fanns det ju...=)
nåväl efter det så har jag packat upp kläder vårkläder som kommit =).....timmarna har rusat i väg som det oftast gör. gick hem strax efter 14 ,trött o slut i kroppen. har precis duschat och nu blir det att slappa o vila en stund ,det kan jag behöva för att ladda batterierna.
sen blir det att uträtta diverse sysslor ,inte kul men ett måste =(.....än så länge är det bara jag hemma så det passar bra att koppla av nu.
vilket väder idag ,riktigt varmt ute skulle behöva ta en prommis tror jag men inte än.vad jag ska göra i kväll vet jag inte hoppas nåt kuligt händer =).....tänka sig jag känner mig så oootroligt rastlös ......=).....
hej hopp....

Inga kommentarer: