onsdag 13 februari 2013

mitt i veckan kväll

nu är jag åter hemma efter att ha varit borta mestadels av kvällen. tog en prommis strax efter 16.30 skönt ute och lite snöfall. efter att ha promenerat en stund hamnade jag i ett garage där en kompis var. det blev surr o kaffe. roger kom efter ett tag och det blev skruvning ett par timmar. jag hängde där hela kvällen. när dem var klar så tog jag en prommis hem och ganska precis 21.30 var jag hemma.
för att spara tid o kunna slappa o ta det lite lugnt i morgonbitti så har jag gjort bort att tvätta ,borsta o föna håret. i morgonbitti tar jag bara en 5 minuters dusch. =)
känner mig trött ,snuvig o "hängig" och jag tror att jag bara om en liten stund bäddar ner mig.
i morgon är det jobb mellan 10-14. vad jag ska göra efter det vet jag inte , hoppas jag hittar på nåt kuligt att fördriva tiden med.
ett av mina nya nagellack

en ny styling produkt värmebeständigt spray balsam

ha en braig kväll och lämna kommentarer....sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: