fredag 15 februari 2013

inget speciellt

...har inte gjort nå av vikt o värde ,mest bara svamlat sett tv och lyssnat på musik.gladiatorerna på tv4 kollar men inte med så stort intresse.
arbetsdagen har varit helt okej ,fullspäckad ,packat upp nya varor på happy och varit med o köpt in acessoarer (väskor ,börsar o sjalar) ,nice =).......det var en trött tingeling som gick hem i eftermiddag. väl hemma så ställde jag mig i duschen  ,sen intog jag ryggläge och med hörlurarna på mig och lyssnade på musik och lyssnar på musik i mina lurar gör jag fortfarande efter flera timmar ,musik är härligt ,avkopplande  =)....
jag jobbar i morgon lördag 10-14 då som vanligt i butiken men sen efter det har jag helg. =).....
tack för din kommentar min vän hoppas allt e bra med dig hoppas höra av dig snart igen längesen vi surrade i telefon. nu ska jag se lite tv hej så länge

Inga kommentarer: