tisdag 19 februari 2013

tv3 kväll

efter att ha varit ut ytterligare en sväng ,då för att handla så kom jag hem gjorde min plikt ställde mig vid diskbänken o diskade undan sen tänkte jag ...nä va fan nu ger jag fasiken i hejn och så intog jag halvliggande läge i soffan för att se på tv3 ,kvällens "måste se" program visades på tv3 först ut kl 20 svenska rivieran och därefter maria o mindy bff  =).....
nu har jag bytt kanal till tv4 och lagt datorn i knät för att blogga lite. =).....här är det tyst ingen som säger nåt förrutom tvn som surrar. det är som vanligt .......
nåja det är som det är men ändå  inte som det ska.......
tråkigt tror jag ska bädda ner mig o lyssan på musik i mina lurar om en stund.
i morgon är jag ledig =)......kan nog bli att göra diverse ärrenden annars inte så mycket.....
lottot för morgondagen inlämnat likaså kenot för några dagar framåt......
kommentarer gör mig glad......=).....
avslutar o säger sov så himla gott o dröm sött som jag =)....

Inga kommentarer: