lördag 23 februari 2013

tack du..

tack snällaste bästaste vännen min för din kommentar alltid kul att höra av dig. =) jag kan laga mat åt dig hur mycket som helst när du vill vaje dag för jag vet att du gillar min mat vännen , stor kram till dig =).....dem kom hem vid 17.30 gnällde o tjurade en stund sen åt dem iaf av maten...hmm....jag behövde få vara ifred en stund så jag gick ut förbi affären och ett tag senare var jag tillbaka hemma igen. en stund efter jag kommit hem så for dem i väg vid 19.30 och nu klev dem precis in genom dörren. jag har suttit här ensam och sett melodifestivalen.
jag kan inte förstå hur många av de som varit med överhuvudtaget får vara med...hmm.
nåja efter att ha sett melodifestivalen så har jag tvättat håret ,en procedur som tar en stund ,nu blir det mer tv tittande för min del. en tråk kväll hemma har jag haft. måste skaffa mig ett liv och det snarast....
jag vann några kronor på kenot o även några kronor på lottot =).....
kladdkaka med vispgrädde

lite  godis framför tvn
nu börjar snart filmen på tv4 om och den ska jag se....hej på en stund...

Inga kommentarer: