tisdag 19 februari 2013

ett par..

timmar sen jag sist gjorde ett inlägg så då är det väl dax igen då =)....måste erkänna att det glöder i mina fingrar när jag skriver ,inspirationen för skrivandets konst är sannerligen tillbaka hos mig det känner jag....=)....och det märks nog också kan jag tro =)......efter sista inlägget la jag mig här i soffan och lutade huvudet mot ryggstödet o stängde mina två blå en kort stund på högst 3 minuter.....=).....jag var för nyfiken o ville samtidigt se på tv som jag kände att jag skulle behövt vila min trötta ,värkande kropp.....
efter ett tag ringde så min telefon ,det var en riktigt god vän som hörde av sig och det blev ett maratonsamtal ,det gillas av mig för samtalet gjorde mig glad och leendet i mitt ansikte varade hela tiden jag pratade i telefon =)......tänkatt ett samtal från en god vän kan göra att man får energi ,det är bra.=)....nåväl efter det så var jag tvungen att göra diverse sysslor ,tvätta kläder ,vika tvätt och sen ringde telefon igen och då avr det min lilla mormor =).......min omtänksamma lilla mormor =) som jag försöker hjälpa så gott jag kan.
när klockan var starx före 18.30 for jag o anton ut för att kolla lägenheten som han ska hyra ,vi hann med en ragg också =).... anton skjutsade hem mig .roger o oscar var ut o käkade och jag  helt ensam men inte länge för nu kommer roger hem o jag måste följa med ut o handla. här är det ingen rast ingen ro .......har inte hunnit käka idag ,undrar just när jag ska hinna med det ?......jaja ...så är mitt liv. ensamt ,tråkigt o bara en massa tråkiga måsten för att allt ska  fungera någorlunda....nu måste jag rusa hej så länge.....

Inga kommentarer: