onsdag 20 februari 2013

eftermiddag och lite av varje

och jag är tillbaka. nu har jag lite mer tid att sitta ner på lilla stjärten. =).....nu har jag gjort dagens efterrätt. =)....jag har sprungit omkring o hållt mig sysselsatt riktigt hela dagen. =).....blir ju så sjukt uttråkad av att bara slöa o vara inomhus ,så det fanns inte i mina planer att bara "vara" idag på min lediga dag. näää ut o ränna det är kuligare =).....
här är det lugnt o tyst. jag lyssnar på musik i lurarna o bloggar. oscar är inne i sitt rum o hänger framför datorn.
onsdag och vad ska jag hitta på att göra resten av kvällen ,har liksom ingen ro att vara still alltför länge. VILL HITTA PÅ NÅTT JUUUU....=).......
nåja jag får grubbla en stund kanske jag kommer på nåt att fördriva tiden med. =)......
här är lite bilder från dagen....=)
dagens efterrätt :chokladpannkakor med hallonsylt grädde o skivad banan =)

middag : lasagne

nya smycken från baglady =)

ingredienser till dagens efterrätt =)

fint uteväder idag ....
hej hej.....

Inga kommentarer: