måndag 25 februari 2013

arbetsdag ,vila ,matlagning...

sprang i väg ner på jobbet. idag har jag mest suttit framför datorn o jobbat undan lite.när jag hade jobbat mina timmar så gick jag på affären för att handla hem till dagens middag.
därefter gick jag hem till en tom lägenhet. lugnt o tyst. jag ställde mig i en varm dusch. sen blev det en vilopaus på ca 30 minuter innan jag var i köket vid spisen för att laga middag. idag blev det två olika maträtter. alt 1 : korvstroganoff o ris ,alt 2 : tonfisksallad.
när jag hade gjort det så tog jag en prommis ut för att lämna in kenot. jag gick inte hem direkt efter det tog svängen förbi jobbet för att surra lite =).
åter hemma satte jag mig ner för att käka middag. nu är jag mätt i magen och snart blir det en kopp kaffe medan jag slappar här i soffan.
vad jag ska göra i kväll vet jag inte ...få se vad kvällen har att erbjuda =).....nåt vill jag ju hitta på. är allt som oftast rastlös......=).....
ojjj just det ,jag har ju tvättat kläder och de ska ju hängas  ,bäst att göra det innan jag slappar.....är tillbaka sen hej hej...
söt o behändig liten ugnsform köpt på jobbet =)

dagens maträtt alt.2 : tonfisksallad ,det har jag ätit o gott var det. =)

Inga kommentarer: