tisdag 26 februari 2013

ja då var....

....jag tillbaka här. känns som att det är evigheter sen jag lämnade ett inlägg. men nu är jag iaf här.
det har varit full fart ,fullt upp på jobbet idag som det oftast är =)....KULIGT värre.....=)......suttit framför datorn o jobbat ,sprungit mellan butikerna, gjort nytta.=).....I REALLY LOVE MY WORK....=).....jag älskar oxå.......=)....
nåja jag kom hem från jobbet strax efter 14 till en tom lägenhet ,skönt. tog mig en varm dusch o böt om. la mig o tänkte vila men för rastlös för att ligga still så gjorde jag några sitt-ups =) , måste tänka på den kommande beach 2013 och vara i form =)......
telefonen ringde en god vän hörde av sig ,pratade läääänge ,så mysigt o trevligt att höra av dig bästaste vännen min. =)......
försökte få i mig lite fil o flingor o en korvbit ,men jag matlusten finns inte så jag gav upp ingen ide' att äta när det inte känns gott med mat.
jag har huvudvärk .......huvva så gnällig jag känner mig.....skärpning av mig.
kanske behöver få i mig nån form av vätska då kanske huvudvärken släpper. =).....
pojkarna är hemma ,dem får fixa egen mat i dag ,men det fixar dem för lilla mamma har lärt dem. =)....
en prommis kan det fort bli ,man får passa på att njuta av finvädret och GÅ försiktigt. tisdagkväll det innebär en tv kväll med första programmet ut kl 20 på tv3. när ska jag klämma in en prommis?....jaja...det blir som det blir......hej så länge

Inga kommentarer: