måndag 18 februari 2013

resten av kvällen o familjen annorlunda

 resten av den här kvällen har jag bara tillbringat hemma och mest bara svamlat ,gjort lite av varje o sett tv. kvällens ""måste se" program på tv4 familjen annorlunda. å huvva så trött jag bara blir av att se , men det är kul att se hur andras vardag ser ut. =) en stor eloge till dessa stora familjer ,dem gör det bra.
oscar har bowlat o roger har varit o sett. jag fick en stund ensam hemma , sen kom anton hem strax före kl 21 ovanligt tidigt men inte blev han hemma så länge innan han surrade med en kompis o dem bestämde att hitta på nåt...hmm....jag fick inte följa med ikväll heller , jag som är så cool =)....och påhittig ...=)....ingen fyrtiopluusare får haka på ikväll fick jag till svar.....=)....det är deras förlust....=)...ja dessa kids dem är som dem är.....=) så här sitter jag nu och har hur tråkigt som helst och ingen att prata med. roger o oscar ser tv i oscars rum......nåja tror jag ska lägga mig snart o försöka sova ett par timmar. i morgon är det jobb 10-14. upp tidigt o se till att pojkarna far till skolorna.....
ja just det jag har glömt kolla kenot ,tänk om jag vunnit en peng =).....
att vara positiv tar på krafterna ,men det ger en betydligt bättre livskvalitet.....=)....
ge mig ett leende ,ge mig kommentarer ....=)....sov gott o dröm sött för det ska jag göra som alltid /kramelikram

Inga kommentarer: