torsdag 14 februari 2013

kom som...

...av mig. efter jobbet sprang jag o gjorde ärrende och därefter gick jag hem. ställde mig i duschen ,klädde på mig och lite fix sen blev det att hänga tvätt och startade  tvättmaskinen för andra gången den här dagen. tänk så finurligt med tvättmaskinen man trycker bara på en knapp ""fördröjd start" och den startar o tvättar o när jag kommer hem på eftermiddagen är den klar.
gäääsp....kände mig så trött efter arbetsdagen så det blev en kopp kaffe intog ryggläge o blundade en stund och somnade.....hmm...not good ,jag kom som av mig jag som hade tänkt vara energisk denna dag o hinna göra en del...men men.....
nää det är bara att rycka upp sig o göra nå nytta ,jag börjar väl med att hänga mer tvätt och sen får jag se vad jag hittar på.......kanske ut på en prommis .....
hej så länge....

Inga kommentarer: