söndag 24 februari 2013

jobbat o så...

drog i väg ner på jobbet en stund före jag öppnade butiken. det har varit en lugn dag och jag har  hjälpt kunder ,hunnit maila ,packa order o sånt. när klockan var 15 då stängde jag butiken gjorde klart o sen gick jag hem.
åter hemma i en tom lägenhet ställde mig i duschen  , telefonen ringde en god vän hörde av sig =). jag duschade färdigt o ringde upp och vi surrade en lång stund ,lika trevligt att surra med dig är det varje gång önskar att vi kunde surra oftare =)....
medan jag stod i duschen så fylldes lägenheten då kom dem  hem o började surra o grejja.
medan jag pratade i telefonen så fixade dem käk o jag åt faktiskt litegrann. =).....
jag har idag packat o skickat i väg klänningen som blev såld på tradera och nu har jag oxå hunnit lägga ut en till klänning/tunika få se om jag lyckas sälja den oxå =)....jag har bestämt mig för göra  en garderobsrensning för att rymma lite mer vår nytt =)....
när jag hade pratat klart i telefon tog jag en prommis ut i finvädret gick förbi o skickade i väg paketet och sen gick jag vidare. varmt o härligt ute men lite halkigt är det ju så man får hålla koll var man går.
nu är jag åter hemma framför tvn med datorn i knät =). det blir att spela bingolotto i kväll det var nu längesen sist så jag hoppas på en vinst =).....om jag bara kunde ha lite tur.
jag kämpar o sliter varje dag ,jag kunde väl vara värd lite tur o lycka. framför allt vill jag leva lyckligt vilket jag inte gör nu.....önskar mig lycka.....är det för mycket begärt?.....
nåja nu ska jag sluta surra o se om jag vinner nåt på kenot ...hej så länge

Inga kommentarer: