söndag 24 februari 2013

tvkväll med bingolotto o spårlöst

ja den här söndagen har jag tillbringat mest framför tvn ,inte speciellt kul men då jag inte har annat roligare att fördriva tiden med så kan tvn duga som tidsfördriv.
bingolotto gav ingen vinst iaf inte på spelen och säkert inte heller på lottnummer dragningarna som jag missade att se.....inte så intressant att spela men in brist på annat. =(......
när klockna slog 21 så böt jag kanal till tv7 för att se spårlöst söndagkvällens "måste se" program...hmm....intressant att se trots att det är samtidigt lite sorgligt att se människors öden. i kväll var dem i vietnam för att leta efter en flickas biologiska mamma. hon hittades o hennes syskon som ännu levde. hon fick veta att hon hade en tvillingsyster någonstans som också var bortadopterad.
här är det lugnt o tyst , de andra är i oscars rum o anton är ute någonstans.
 i veckan har dem sporlov så nu kommer dem vända på dygnet ,åtminstone oscar.
anton kommer att jobba nån eller några dagar så han kommer inte kunna vända så mycket på dygnet.
jag kommer jobba hela veckan för enligt schemat är jag ledig hela nästa helg ,OM det inte blir nån ändring på schemat.
i morgon jobbar jag 10-14 sen får jag se vilka tider resterande dagar.
känner mig ganska pigg o vaken så jag blir nog upp framför tvn ett tag till innan jag kryper ner under täcket....hmm... gott det skulle va med kaffe ,undrar om jag får en kopp kaffe serverad om jag frågar snällt så kanske nån orkar starta vattenkokaren eller ska jag koka en kopp själv ...hmm....ja det är nog bäst ......
ja så får det bli, en kopp kaffe....
säger sov sött ....

Inga kommentarer: