söndag 17 februari 2013

en oväntad skön

....det verkade inte så lovande på morgon/förmiddag att det skulle bli en lugn o skön dag ,men det blev det helt oväntat =).....nu är batterierna laddade och jag kanske orkar ta mig för att göra nå nyttigt idag. =).....
lugnet la sig här hemma när alla for i väg på vid 12 snåret. först att fara var oscar som skulle ha bowlingmatch och sen roger o anton som drog i väg till luleå för att se till antons pajade bil.
jag bestämde mig i sista stund att stanna hemma eftersom jag inte visste hur länge dem skulle bli borta och oscar hade inte tagit med hemnyckel.
jag har haft en avkopplande stund bara slappat och njutit av stunden ,mycket skönt ,fler såna stunder önskar jag mig.
batterierna laddade så då blev det att ställa sig vid diskbänken o plocka lite sen bredde jag två mackor o kokade en kopp kaffe o intog ryggläge i soffan och dåååå....kom tröttheten som jag väntat skulle dyka upp när som helst. nuuu känner jag mig totalt utslagen och det blir en stunds vila innan jag gör annat.
ha en fin eftermiddag ......

Inga kommentarer: