torsdag 3 mars 2011

vart är ......

....blogglusten?.....hmm.....har verkligen tappat bort den lusten , men jag ska försöka finna den igen. om jag visste att nån hälsar på här genom att lämna nån kommentar så skulle iaf lite av bloggandet bli roligare.
sitter här i min ensamhet i en tom lägenhet och lyssnar på blåsten ute ,rackarns vad det blåser denna dag ,det har nu blåst sen i går kväll hoppas det avtar snart så man kan gå ut utan att blåsa bort i stormen. som vanligt har jag trotsat vädret och varit ut på en promenad och jag lyckades utan att blåsa bort=).
jag har haft en del att pyssla med ett par dagar bla varit på möte ,hos tandis mm....tandis lär bli en dyr historia och jag har nog bara en gång kvar till jag är klar förhoppningsvis.keno spelar jag fortfarande men där har det inte blivit nästan nåt=(. lottot har givit mig några kronor i vinst men långt i från vad tandläkarkostnaden blir.
nu vet jag iaf att jag kommer vara sjukskriven till jag är färdig utredd och det är ett bra tag dit. nu ser jag fram emot fina dagar så jag kan röra på mig på så sätt har jag nåt att fördriva dagarna med. sitta här ensam i lägenheten vill jag inte göra alltför mycket ,måste hitta nåt meningsfullt att göra som jag orkar. värken är som vanligt ibland bättre ibland sämre precis som förrut.....hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknat ditt" braiga" bloggberättande. Läser alltid,men kommenterar sällan.

annelie sa...

tack för din kommentar anonyme läsare =)