måndag 28 mars 2011

ny vecka

....vi är inne i vecka tretton och veckorna rusar fram ,idag är en fin dag ute ,solen lyser. jag ahr varit ut en promenad och kenot är inlämnat ,hoppas på en stor vinst ikväll L.=) passade på att köpa en andel i v64 fler chanser till vinst ikväll. hämtade ut bingolottovinsten på 100 kr som jag vann i går. gick förbi mim och där utanför hängde det flera basebolljackor till ett kanonpris 100 kr ,hittade en i min stl så jag slog till och köpte en. nu sitter jag hemma i soffan o vilar lite innan det är dax att om en timme att gå till massagen (15.40).oscar har varit hem och är nu ute en stund på byn med en kompis. sen i kväll kommer pojkarna att sova i sovstugan ,där trivs dem allra bäst och dem har alltid nåt att göra där. i morse klev jag upp 06.45 tyst i hela lägenheten då roger hade åkt och pojkarna sov i sovstugan. en skön morgon. på förmiddagen har jag tvättat kläder ,hängt o vikit tvätt ,diskat o plockat lite och nu funderar jag på vad jag ska göra för mat idag. ha en fin dag ....

Inga kommentarer: