lördag 26 mars 2011

mitt a dan

....nu har halva dagen gått. ändring av planer blev det hastigt. fille har åkt hem för nån timme sen. roger o anton for i väg ,jag gick ut på byn för att handla köttfärs och samtidgt lämna in några rader keno och eftersom det är stor utdelning på travet i dag så köpte jag en harry boy....kanske har tur att få en vinst från de miljoner som finns i vinstpotten =). nåt ska jag väl ändå vinna på lotto ,keno el travet.....kom just ihåg jag har två triss oskrapade=)
brr....ännu en dag då det blåser ,trots kläderna jag hade tagit på mig så frös jag det blåste rätt genom kroppen. när jag kom hem var roger ,anton o oscar hemma. fille hade åkt.
nu är bara jag o oscar hemma de andra har åkt och när dem kommer hem vet jag inte. vad vi ska göra i kväll vet jag inte heller , nåt kul kanske inträffar.=)....nu ska jag skrapa triss.....

Inga kommentarer: