söndag 27 mars 2011

inte kan man

...tro att vi nu har sommartid. för det har snöat i eftermiddag ,det kan ha slutat nu förhoppningsvis. jag har mest varit ensam hemma och bakat (äppelpaj , ananaspaj , chokladkakor o muffins),tvättat kläder vikit o hängt tvätt ,diskat plockat o lagat middag. den här dagen har jag trotsat min värkande kropp och varit i gång mer än vanligt på så sätt har timmarna gått fortare. pojkarna o roger är inte hemma jag har spelat bingolotto en stund och nu ser jag på tv4 en miniserie stockholm-båstad. min kropp värker så otroligt mycket så resten av denna kväll blir det att hänga framför tvn. kvällens keno mina egna rader gav en vinst på 110 kr ,men våra rader L gav ingen vinst. i morgon ska kenot förlängas om vi fortfarande ska ha en chans att vinna. ha en bra kväll och lämna gärna en kommentar. hej hej .....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som värsta konditorn sprutar det ut bakvärk i olika valörer hur snabbt som helst.Du är duktig påsånt.

annelie sa...

tack för din komplimang =)