onsdag 23 mars 2011

kan inte

...klaga på denna morgon. har haft det lugnt o mycket skönt.
på förmiddagen slumrade jag till en stund på soffan när jag vaknade så tog jag en dusch och klädde på mig för att ta en promenad och gå förbi kiosken för att kolla in vilka hästar som springer i kväll. jag gick även förbi och köpte lila ljus till mina ljusstakar och en sväng in på mim=).....handlade jag nåt då?...........nej inte denna gång ,men nog fanns det sånt jag skulle kunna tänka mig att inhandla. jag lämnade affären med lika mycket pengar som jag hade då jag klev in genom deras dörrar vilket inte händer ofta.=)
nåväl jag spelade inte på nå hästar ,jag köpte istället två trisslotter och jaaa jag vann 75 kr....gick med 25 kr i vinst.....jag ser fram emot ikväll då är det ju både lotto o kenot....och JAG vill VINNA .....
vilket blåsigt väder idag men jag blåste iaf inte bort med vinden vilket kanske är tur =)...nu ska jag dricka en kopp varmt te och vila min värkande kropp....
tack anonym för din kommentar ,ja det inte bara låter gott med kaffe det är gott....=)

Inga kommentarer: