måndag 7 mars 2011

nu är jag här


....igen =). ja inte var det roligt att gå till tandläkarn ,men nu är jag klar och jag fick fakturan och den var inte kul att se , dyrt....hujja..=(. när jag var klar så gick jag hem och drack lite kaffe och sen var det dax att gå till vårdcentralen. när jag kom därifrån så kopierade jag intyget och postade i väg ett och promenerade till jobbet med ett intyg. jag lyckades få skjuts in till byn och gick hem för att äta en varm macka och sen vila lite.

den här dagen har jag uträttat en hel del ,men nu kan jag bara ta det lugnt och göra sånt jag vill och orkar med. skolan har börjat om och jag har dagarna för mig själv=).

jag har gått o gått denna dag, sista promenaden gjorde jag nu på eftermiddagen då lämnade jag in keno o lotto.=) nu är det bara hålla tummarna på en stor vinst L. =)

till middag har jag gräddat plättar ,enkelt o gott. själv åt jag en talltik havregrynsgröt det är oxå gott. sen tog jag en tupplur i soffan ,det kändes väl behövligt.=)

nu är det dax för kaffe ha det bra....

Inga kommentarer: