onsdag 9 mars 2011

innan..

...det är dax att börja med middagen tänkte jag skriva ner några rader. denna onsdag har sett ut på följande sätt ,skjutsat lilleman till kanis sen hem för att dricka lite kaffe och vänta till banken skulle öppna. sen tog vi en promenad till banken och därefter upp till trafikskolan och förstöra lite pengar......nu är nästan hela antons körkort betalt så nu är det hans ansvar att fixa det.
innan vi gick hem gick vi in på affären för att handla lite småsaker.....ingen rast ingen ro när vi kom hem. jag gjorde en kassler o broccolipaj , vek o hängde tvätt när pajen var klar var det bara åka o hämta oscar i kanis så äntligen hemma igen så fick jag en stunds vila. tänk att jag aldrig riktigt får slappna av när nån är hemma....hela tiden är det nåt jag ska göra.......dem glömmer bort att jag har denna j-kla värk.....morr.....till middag blir det kasslergratäng o ris.
lottot är inlämnat o keno har vi ikväll L. hoppas på mycket i vinst nu.....ha en bra eftermiddag...

Inga kommentarer: