söndag 13 mars 2011

söndag


.....så less att inte ha nåt kul att göra. spelat bingolotto en stundoch då klockan slog 20.00 så böt vi kanal för att se solsidan. hmm...fortfarande är det bingolotto men jag rättar lotten sen , hoppas på en vinst. kenot gav inte mycket i vinst endast 10 kr. funderar på vad jag ska göra nu. har mest bara varit inom dessa fyra väggar den här söndagen städat lite ,tvättat kläder och slöat framför tvn.
är fortfarande sååå rastlös. kanske en liten tripp skulle pigga upp? ja nåt vill jag hitta på.....pojkarna o roger är borta hela dagarna jag har hur mycket egen tid som helst. hade jag inte haft så mycket värk som jag har så hade jag haft mer jag kunnat göra o inte varit lika rastlös som jag känner mig. snart kommer roger o oscar hem men anton blir borta och kommer nog inte hem förrän i morgonkväll.
resten av kvällen blir nog att tillbringa här i soffan för nå annat finns väl inte att göra ,om jag inte klär på mig och går en promenad.....det känns lockande att röra lite på sig.
i morgon är det en ny dag o ny vecka få se hur den kommer att se ut=)....ha det gott.....

Inga kommentarer: